2019年8月28日 星期三

老媽拌麵 - 總是差一點點



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

同好友R爆頭都諗唔掂食乜,忽然間佢話想吃撈麵,即時醒起新開的台汀過江店 - 老媽拌麵。

好彩早一步到來,遲五分鐘已經開始要排隊,睇嚟都係新屎坑既關係。
       


翻閱餐牌,食物選擇稱不上多元化,都係幾款麵食,同埋小吃等,飲品也只得幾款。


各自點了一碗麵食,大家開心些牙。不辣的,有蔥油嫩雞拌麵。店員會提醒你要趁熱撈。

麵條口感爽身,是我喜歡的質地,唯稍嫌蔥油香未夠濃郁,或許是我太重口味。半隻蛋做到流心效果,但雞肉卻不像預期,只能說是很普通。


我點的是老成都擔擔麵,滿以為會是小碗的湯麵,原來是乾撈。諗深一層,都係既,呢間始終主打拌麵,成都也確實有乾撈版本的擔擔麵。

麻是麻,辣算辣,卻實在太乾,麻辣汁醬太少太少。這樣乾巴巴的麵條,吃得不很舒服,還幸半隻蛋仍是有水準。


再來一份小食,鹵鴨舌,感覺同樣是不夠入味,是我倆的味蕾出了問題嗎?


黑糖珍珠奶,與及黑糖珍珠奶茶,水準好像不及珍奶專門店。

倒不如,再去台灣走一趟?這個地方值得支持... 暫時仲係!

餐廳資料:
老媽拌麵
荃灣大壩街4-30號荃灣廣場4樓441A號舖

6 則留言: