2019年8月26日 星期一

海外篇:Amber Room - 港式下午茶



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

週六,決定去悉尼一個好有特色既Weekend Market買些食材,回去跟幾位朋友煮豐富晚餐,在家中搞大食會。

明知晚上會有勁多嘢食,不過大家仍想先吃點下午茶,才回去玩煮飯仔。

都說Rhodes這地方好,小小的社區,中西日台美食林立,今次我哋揀左食港式下午茶。
     


始終要留肚,點少許東西止下口癮即可。先是瑞士雞中翼,起碼唔會太細隻,又唔怕縮水,味是帶甜,卻又與港式的瑞士汁有些差別,至少唔難食。


雞翼可接受,叉燒包就流流地,賣相不是香港地飲茶食到既叉燒包,反而有幾分似奶皇包,論風味就打了折扣。


食港式下午茶,又無理由唔叫份西多士。比想像中厚身 (又無澳門新鴻發咁厚既),金黃色澤,加大片牛油,中心還有層花生醬,自行淋上大量糖漿,味道好有親切感,難怪當地朋友說要來吃下午茶。


過足口癮,是時候回去煮飯仔。

晚餐真係好豐富,仲有朋友加料,帶來西瓜蛋糕,正!


餐廳資料:
Amber Room
Shop 3 Pierside, 1 Burroway Rd, Wentworth Point NSW
(61) 2 8065 8566

3 則留言:

  1. 西多士個樣好對辦,睇到 (再遮一遮肚腩) 都好想整返件
    想睇自家煮晚餐 x2!!!!

    回覆刪除