2019年8月30日 星期五

桔梗 - 7788第二回



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

孤陋寡聞既筆者,完全唔知道旺角的文青Cafe 『桔梗』,係台灣過江店。

蜂蜜、川貝、桔梗、加上天山雪蓮配制而成的含笑半步釘,無須冷藏,亦不含防腐劑,除左毒性猛烈之外,味道仲好好添。我腦海中不斷浮現呢幾句經典對白,充分顯示我已經老了~

7788的第二回,我們就來到這兒。
       


食物選擇很有限。多吃蔬菜,有益健康。這份野菇蔬菜沙拉,好多菇菌,是足料,勝在加入黑醋,夠醒胃。


另一客是水上芭蕾舞,即係帶子意大利飯。查實不用放入口都知道,絕不是正宗的意大利飯,但撈埋溫泉蛋蛋黃,味道又唔差,只能叫自己不要太執著字眼吧!還幸,帶子只兩邊輕輕煎香,沒有過火。


我與甜魔媽媽均對韓式炸雞感興趣,份量原來超級大,成品是皮脆肉不乾,可是辣勁太柔弱,欠缺韓式風情。


大家仲點左墨魚海鮮,想不到會用上黑色碟子,太有保護色的感覺。不論是墨魚,還是魚或蝦,吃墨汁海鮮這東西,精髓是要鬥快食到變烏咀狗,然後來個大合照,才高興。誠然,各式海鮮只表現平平。


原先對波浪薯條有些期望,可惜佢又唔熱又唔脆,唔知想點。


訂座時已表明要在甜品之上加Happy Birthday,但原來店子是沒有甜品供應,也不會回覆你有關要求,吹漲!

Anyway,最緊要大家聚得開心。

相信我哋四條友既生日願望,都是如一。祝我哋wish come true la~

餐廳資料:
桔梗

3 則留言:

  1. 你食雞翼鍾意食乾身定有醬掛滿身架?

    回覆刪除
  2. 真係吹漲!但多謝兼辛苦你去買蛋糕!

    回覆刪除
  3. 多謝特登去買蛋糕,但嚇C人啦!下次唔好去咁耐 :P

    回覆刪除