2019年3月21日 星期四

Porker - 一絕的吉豬



食物:$$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$$

近年好多人以豬扒去形容外貌不討好的女生,個人其實很反感,一來是對女性的不尊重,二來也是對豬的歧視。

豬扒根本就是好東西,不論是西班牙黑毛豬,定係越式香茅豬扒,以致日式的吉列豬扒,我都喜歡吃。

是日,終於來了中環這家口碑載道的吉豬專門店用餐,大大話話拖了半年。
    


三個人點上不同款式,正好可以開心些牙。講下芝士吉列熟成豚肉咖喱,微甜的咖喱汁很好下飯。坦白說,單是撈這個汁,不用豬扒也可吞下一碗白飯。當然,呢度既吉豬都唔錯,芝士不是太過霸道,沒有蓋過肉香。


另外,分別選取了吉列熟成豚肉眼,以及西冷,兩款不同部位。

兩者均炸得酥脆,沒有很油,肉質也不致乾巴巴。肉眼口感柔軟,西冷具咬口且肉味濃,各有所長,卻都是高水準,即使不沾任何汁醬已很好吃。


有時吃吉豬或會有點罪惡感,伴來大量的椰菜絲則正好作個平衡,稍加少許醋或麻醬,多多也吃得下。


輕而易舉吞下了一碗軟熟的日本米飯,再喝清味噌湯,滿足到極點。


呢間,是我嚐過最出色的吉豬店,推介!


餐廳資料:
Porker
中環威靈頓街55號地庫
67065298

6 則留言:

  1. 自從喺日本食過又平又好味嘅吉烈豬定食,我忽然間愛上呢味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實唔太熱衷, 不過呢間真係做得好~

      刪除
  2. 呢間真係正到一個點呢!btw我終於知道你為何肯跟我做好朋友了!

    回覆刪除
  3. 我都鍾意食吉豬,但食完硬係喉嚨乾乾涸涸唔C服

    回覆刪除
    回覆
    1. 有D做得衰既真係會食到人好唔C服架~

      刪除