2019年2月14日 星期四

砂煲兄弟 - 下午茶食煲仔飯



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2

跟很多香港人一樣,筆者食無定時,如是日在將軍澳工作,搞到四點幾才吃午飯。

或者可以叫下午茶,甚至early dinner。是但啦,都係一句。

東港城商場內的食肆,無幾間吸引到我。錦麗在裝修,又唔想下下食俺流鹽拉麵,即管試試呢間砂煲兄弟。

餐廳裝修有點特色,水吧位置是焦點,懶在懷舊feel
    


一場來到,點都要食煲仔飯喇!下午茶仍保留兩款煲仔飯,一辣一唔辣,分別係重慶雞煲仔飯,以及馬蹄肉餅煲仔飯,我挑後者。


煲仔飯製作需時,我完全明白,篤下電話時間好快過。然而,店員把煲仔飯端上來時,已打開了蓋,棋差一著。

肉餅質感普通,只勝在混入了馬蹄粒來增添口感。煲仔飯焦點固然在飯焦,卻又唔覺特別香脆。


不曉得這玩味十足的餐廳,到底屬那個集團。但熱檸檬茶的杯子告訴我端倪,原來是以前灣仔春園街的鴛鴦...


倪年青,堅大叔的筆者,還是喜歡去傳統的地方吃煲來飯,如坤記。


餐廳資料:
砂煲兄弟
將軍澳重華路8號東港城1樓101號舖
27787020

4 則留言: