2019年1月24日 星期四

新店速遞:麵屋一京 - 繼續撐Food Court



食物:$$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

曾經有人問我,係咪打死都唔會去Food Court食嘢?咁我又無咁決絕,咪一陣俾人見到我係美食廣場食頹飯,又大造文章。

當然,在可以選擇的情況下,可免則免。

然而,自從嚐過雞冠的海南雞,頓覺不是泛泛之輩,便對長沙灣呢個美食廣場 Food Creative產生了莫名的好感。今天的我打倒昨天的我,筆者真係主動再去了這個Food Court
    


今趟試的,是另一間店子,麵屋一京。

落完柯打,拿過號,找個位置坐低,不消一會便有得食。


揀左黑醬油極上拉麵,叉燒鋪滿整個碗,還有大量蔥花、筍,以及已開了邊的溏心蛋,感覺十分好。


點餐時,店員沒問我麵條要求的硬度,還幸成品出來不會太軟爬爬。叉燒薄片,以低溫烹煮,入口軟嫩。溏心蛋做到了應有效果,我還喜歡大量的蔥花,令整件事生色不少。同埋,個湯底也不俗。


忘了影對方的豚骨拉麵,據說是好吃的。


飲品只有三款,可樂係百事,七喜我無興趣,倒不如要枝相對健康的綠茶好了。

好掛住老Come的烤鴨煎餅,呢個Food Court又有得食喎!

餐廳資料:
麵屋一京

6 則留言: