2018年12月6日 星期四

LIS Cafe - 12月係龍蝦



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

上個月才吃過寫過黃竹坑的LIS Cafe,今個月又寫?係呀!因為十二月又推出新主題。

今次,輪到龍蝦做主角~~
  


由於寫了沒多久,龍蝦以外的東西,輕輕帶過便是,不贅。凍海鮮,琵琶蝦、大蝦、蟹腳與青口之外,仲有大鉗的波士頓龍蝦,以及紅噹噹的小龍蝦。波龍肉質算唔錯,唔怕韌得像吃橡皮膠。


冷盤之中,日式冷麵、Cold Cut與芝士均是我比較喜歡的。各式沙律,壽司與刺身,循例吃一點就算,保留食力吃各款龍蝦菜色更重要。


沙律要特別一提,有款龍蝦粗麥配咖喱蛋黃醬,有點像龍蝦他他,伴以我喜歡的蛋黃醬,清新可喜。


龍蝦吐司,多士之上係勁足料的龍蝦肉,肉鮮而嫩口,配以醒胃之汁醬,係美味的。


仲有一款我挺欣賞的,日式鮮蝦燉蛋。燉蛋嫩滑不在話下,看也看得出汁醬的濃郁,吃起來更出眾,面頭的一小片的龍蝦肉,令燉蛋頓時變得矜貴。


意大利雲吞都做得好,皮煙煙韌韌,餡料加入了龍蝦肉,味道不俗,想攞多兩粒番來食。


試了少許香蒜鮮茄龍蝦意粉,有幸搶到隻龍蝦鉗,甜美。喜歡這個意粉的口感,軟硬適中,比想似中好吃。


龍蝦菜色差不多,再整兩粒惹味的咖喱魚蛋,便可以跳到我喜愛的甜品環節。


雪糕係採用Movenpick的優質品牌,水準之高大家自然清楚,但只有兩款口味,選擇略嫌太少。反而,試了黑糖珍珠奶茶布甸,以及柚子蘆薈啫喱,創新又美味。中式的蛋散依舊保持水準。

十位惠顧奉送斧頭扒的優惠,十二月份會繼續。


餐廳資料:
LIS Cafe
香港仔黃竹坑道55號如心南灣海景酒店P3樓
39688833

6 則留言:

  1. 好在我今日都食咗個lobster roll 做lunch啫,見到呢篇我都未至於太災難要恨餐C。

    回覆刪除
  2. 聖誕月,好多酒店都用紅噹噹龍蝦做主題
    我地發夢都係被龍蝦追殺架啦......

    回覆刪除