2018年12月31日 星期一

L.D.K by Ufufu Cafe - 債,要年尾還



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2

老人家教落,債,唔應該拖過年,包括飯債。

年頭欠這位朋友一頓飯,可是大家都忙(明顯係藉口),遲遲未有再碰面,直至十二月尾,我忍唔住要約佢出來還債,哈哈哈~

相約在沙田食Lunch,由我選餐廳,第一時間只想起L.D.K. Ufufu Cafe。原來對方從未嚐過,那就成事。
   


午餐有跟沙律、湯及飲品。朋友挑了三文魚沙律,我沒有偷吃他的。而我的雞粒沙律,照燒汁我一向有好感,沙律菜蔬也大致新鮮。湯係忌廉湯,混入了粒粒粟米,是會令人不其然的喝得一滴不剩。

二人均對咖喱蛋包飯情有獨鍾,我既為食肉獸,當然要多舊肉,就鹿兒島和牛蛋包飯吧!

雞蛋頗為嫩滑,結合微甜的咖喱汁,幾好送飯。和牛漢堡扒厚身,質素仍保持鬆化,唔差既。不過,呢碟飯真的很漏。


朋友深知自己的食力,因此只點了基本的咖喱蛋包飯,即我嗰主食少了件牛而已,不贅。


雖則下午沒有會議,但歎杯醒神咖啡也無妨。

已沒食力再吃甜品了!

餐廳資料:
L.D.K by Ufufu Cafe

4 則留言: