2018年11月16日 星期五

如粵滬中菜廳 - 本年度首餐大閘蟹



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2

並不是蟹癮,稱唔上十分熱衷食大閘蟹,但一年總會吃上一、兩次,同班朋友柴娃娃一局咁囉~

是夜有人吹雞,去荃灣如心酒店的中菜廳食蟹,見咁近我屋企,今年第一大閘蟹就奉獻俾佢吧!

話時話,雖然家住荃灣,卻已有好一段日子沒來晚飯/飲茶。

懶到出汁既我哋,見反正有搞手訂蟹,那不如請佢寫埋張菜單,乾手淨腳。
    


依例冷盤先到,是花雕醉雞。雞肉唔怕死實實,皮爽,而且花雕酒香出眾,個頭開得幾好。


豐富的晚宴總少不了湯羹,這晚的菜苗豆腐羹,清甜又滿有菜香,我也可以整碗清掉。


主角出場前,再先來個臘味煲仔飯,臘腸、潤腸、臘鴨及臘肉,非常豐盛。每樣夾少少,加點豉油來撈飯,在涼涼地既天氣,岩晒。記緊唔好錯過脆卜卜的飯焦,這是吃煲仔飯的重點。


問過店員,這裡的大閘蟹係來自江蘇,大約六兩半左右,算大的了。蟹羔講唔上話超級澎湃,不過始終是蟹公,其蟹羔甘香是一定的,吃一隻過下心癮,叫做參與過。


嚐大閘蟹宴,唔多唔少都會有點蟹粉菜色,包括呢味蟹粉豆腐,呢味菜色肯定唔會難食。


吃過奶油津白後,就有我期待的蟹粉小籠包。


每人一隻小籠包,按位上。可惜,小籠包皮偏厚,湯汁未見很豐盈,還幸肉餡唔差,更有蟹粉作點綴。


大家今年打算食幾多餐大閘蟹?每餐會食幾多隻?

聽聞幾年前流行大閘蟹自助餐,有人食左N隻之後,要入廠『修理』。記住,要量力而為呀!

餐廳資料:
如粵滬中菜廳

5 則留言: