2018年10月28日 星期日

Out of Cafe - 夢想中的彼岸為何還未到?



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2

人在火炭,不如Whatsapp舊戰友,睇下夾唔夾到時間一齊食Lunch,順便收下料?!

好好彩,大忙人竟沒有會議,超難得的可以有一小時食晏,不過想搵個寧靜和見唔到熟人的地方,方便傾計。

有考慮過出車去大埔康樂園會所,但一句鐘實在太趕,還是留在火炭好了。

Openrice找到了一間工廈內的咖啡室,叫Out of Cafe,不妨一試。
    


與其說是Cafe,倒不如說這裡家具陳列室,眼見有唔少梳化、茶几,以致一些小擺設發售。


基本上沒什麼食物選擇,咸食只有兩款口味的飛碟,甜的有窩夫及蛋糕,係咁多。我想大部份人上來,都是只飲杯咖啡,Hea下。


既然飛碟只得兩隻口味,就每人一款,大家些牙。兩種款式分別是吞拿魚,以及芝士火腿。

無乜技巧的東西,但即叫即做,夠香邊位夠脆,又好難會唔好食。個人較喜歡芝士火腿,有芝士始終是香口一點。

旁邊的沙律菜新鮮,車厘茄清甜多汁,再加埋半隻蛋,感覺健康。


成個月沒喝咖啡,今次就要杯拿鐵吧!擁有靚靚拉花,入口醇和,唔怕好似我條命咁苦,合心。


由頭到尾都見唔到一個客,簡直有無間道、在秘密地方交換情報feel

『你要記住,當一個人好唔專心咁做緊一樣嘢,而佢又望住你既話,佢就係警察!

其實,我成日都係咁樣目及女。:P


餐廳資料:
Out of Cafe
火炭坳背灣街30-32號華耀工業大廈1215室
28829116

4 則留言: