2018年10月4日 星期四

新店速遞:Harmonic Cafe - 呷一口伯爵茶



食物:$$$
環境:$$$$
服務:$$$1/2

荃灣中華書局的角落,有間環境頗舒適的咖啡室,叫做The Royal Touch Bakery Cafe

可惜,存活了不到一年,店子便已易手,投降求去。大概是因為售價太貴了吧!過百蚊的午餐,係荃灣真係好難搞。

因此,新接手的Harmonic Cafe,走實惠路線,逢星期一至五有四款意粉/飯,四十蚊有找,仲已包咖啡或茶。禮拜六、日就唔包嘢飲。
    


原店只開了一年,裝修仍非常新淨,基本上Harmonic是沒有怎大執過,非煞食仍是落地大玻璃,陽光射入來蠻舒適。


先到櫃枱位買嘢,拿個號,咇咇咇聲就可出去攞。


我的日式叉燒意粉,講真水準一般,意粉質感偏港式,幾片叉燒稍嚡口,不過呢個比快餐店更便宜的價錢,仲想點?


開始喜歡上伯爵茶,雖只是川寧茶包,但以精緻茶杯茶壺作盛器,靜靜地呷幾口,感覺比喝咖啡仲享受。

老了~


餐廳資料:
Harmonic Cafe
荃灣大壩街4-30號荃灣廣場5樓513-516號舖
60759668

6 則留言: