2018年10月5日 星期五

JW Cafe - 高質自助餐



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

屈指一算,大大話話十年沒到過金鐘Marriott食自助餐,但在我印象中,佢依然穩佔三甲。

咁少來的其中一個原因,係呢度唔容易訂枱,即便是平日,也是一位難求。

十年人事幾番新,回看這十年的轉變,實在巨大得難以置信。Marriott 食自助餐的地方,亦由萬豪咖啡室,易名為今天的JW Cafe
   


有點不變,是Buffet的水準,仍舊非常高,再次鞏固其在我心目中的地位。


忙碌完過來,時候已不早,但東西沒有像被『山竹』蹂躪過咁亂晒大龍,可見食客是相對高質。同時,也証明食物refill得頗為頻密。


一開波, 幾片Cold Cut後,便向凍海鮮進發。佢既凍海鮮好有睇頭,開邊波士頓龍蝦外,仲有五款蟹,要勁鮮甜的有花蟹,要多羔的可揀麵包蟹,仲有自助餐較罕見的加菲蟹,而啖啖肉的蟹腳亦相當甜美。


各式沙律菜擺放得高貴過人,絕不會被夾到七國咁亂,而且一目了然,令人食慾倍增。


中西熱葷好吸引,但個人會比較欣賞中式的多一些。既然以蟹為主題,中式的就有惹味的避風塘炒蟹,同埋足料非常的焗釀蟹蓋,仲有好耐無食過的蟹肉燴伊麵,well,是用上皇帝蟹的。


除此以外,亦保留了經典的花膠海參及鮑魚,其中海參口感唔錯,鮑魚唔怕太韌,且入味。燒味類有叉燒,雖是偏瘦,都唔會硬轟轟。海南雞肉質嫩滑,仲有我喜愛的片皮鴨,來兩份才夠喉。


我既頂級推介,是蟹肉雲吞,形狀呈金魚尾,皮薄而滑,餡料足又爽口,自行加些少辣椒醬,好食到飛天,吃得大家直榿拇指!


食肉獸既我,本來一心是吃燒牛肉和羊架,不過大家均說龍躉更值得試,始終是坊間的自助餐少見,一吃果然不錯。


胃納太有限,其餘的西式嘢,如煎鴨胸、貴妃豬、意粉等等,只能淺嚐。


以各式蛋糕,提拉米蘇,以及笑口棗等慰藉甜胃,當然沒有投訴。但要重點一提七點半與九點新鮮出爐的芝士撻,熱辣辣,香噴噴,撻皮酥脆,芝味濃,高水準。不過呢個真係手快有,手慢無。


是的,結尾不再是咖啡,而係一壺伯爵茶!


餐廳資料:
JW Cafe
金鐘金鐘道88號太古廣場香港JW萬豪酒店5樓
28108366

6 則留言:

  1. 記得n年前食呢度嘅lunch buffet有花膠任食,可惜我唔多識食,食好少就收手,嘻嘻!。

    回覆刪除
  2. 伯爵茶之友揮手區!
    我都2年無來了,依間的確係三甲之選,然而Grand Cafe始終穩守No. 1寶座~

    回覆刪除