2018年10月27日 星期六

新店速遞:小農夫拉麵食屋 - 小店大意義



食物:$$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$$

荃灣滿樂大廈,曾經有間茶記,主打不是快餐常餐特餐,而係傳統四川風味,間嘢叫肥姐。

之後,肥姐要埋隔離舗,我仲以為佢發大嚟做。點知,轉眼間兩家舖都執晒。

再之後,茶餐廳個位,由小農夫拉麵食屋接手。

本以為是一間港式的拉麵店,年老既我實在太天真了。佢,其實係一家堅持用本地食材的餐廳,豬雞以致蔬菜皆是來自本港,兼且仲有私房菜色供應,不過要五天前預訂。

有心人在這裡設局,小薯蓉既我有幸敬陪末席,機會難得。
    


菜式名稱都有點心思/ 搞笑,先來一道豬斬有火。不難猜,是會點火的豚肉菜色,視覺效果當然不錯。用本地一字排來作食材,入口唔會嚡烚烚,幾好。


然而,我更喜歡醉豬手,豬皮爽口,滲出幽幽酒香,一件唔夠喉。


作為正義既食肉獸,梅菜扣肉我係唔會抗拒的。甘香鬆化的本地豬肉,加埋咸甜度來得恰到好處的梅菜,配碗白飯就認真一流。


之後幾味重頭戲,火焰乳鴿,看身型也不『乳』了,但肉質是相當之嫩滑,有汁。食乳鴿梗係用手食才過癮。


萬料不到蟠龍鱔呢類花時間的菜色竟會在此出現,質感稱不上彈牙,至少唔怕散,而且汁醬調味剛好,忍唔住幫襯多一件。


單尾係紅竹蝦菇麵,以有機啡菇結合麵條而成的菇麵,有點像吃西餐的感覺。紅竹蝦份量非常多,肉質不俗,伴上芝士汁自會惹味可口。


諗諗下,無理由唔試下呢度既拉麵,於是原味與豬骨都要了。撇除麵條有少許鹼水味外,兩款湯底都比預期中出色,吃罷完全沒口渴的感覺。


芒果肉與藍莓,令幼滑的奶凍生色不少。


再喝杯熱的雪耳蘋果水清潤下,是美滿的一夜。

餐廳資料:
小農夫拉麵食屋

4 則留言: