2018年10月19日 星期五

樂天皇朝 - 八色



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

話說,尖咀的樂天新店,左手邊是皇朝,右手邊是經典。

之前在皇朝的八色小籠包與經典的胡椒炒蟹之間掙扎良久,最後大家以點指兵兵形式,選揀了後者,嚐了美味的胡椒蟹。

反正我經常都會在尖咀開餐,去皇朝,只是遲早的事。轉個頭,便來了。
   


事不宜遲,由八色小籠包開始。八隻顏色,代表著八種口味,分別是原味、蟹粉、蒜香、麻辣、黑松露、人參、鵝肝及芝士。為了試勻全部顏色,好多食客會每人一籠,但若要胃納極有限既我一條友KO一籠八色,應該唔使再食其他嘢,一於分享吧!

原味最為經典,芝士味來得濃郁,與蒜香都是重口味朋友之選。黑松露的味道以松露油帶出。


由即日起至十月底,影個八色小籠,放上IG或者Fbtag三個朋友,就送辣椒螃蟹小籠包。外皮鴛鴦色,更講求點心師傅的心機,內餡夠香,但辣度是比較溫和,迎合大眾的口味。


再來之點心,係蘿蔔絲酥餅。外層做得鬆脆有層次,蘿蔔絲清甜,熱度足,要挑剔的是色澤,可以來得金黃一點。


印象中這個麻醬油麥菜很出色,吃起來的確爽脆又醒胃,保持水準。


甜甜辣辣的紅油抄手,從來是我的所愛。味道不錯,除了豬肉餡以外,更加入了蝦肉,不算正宗,卻是好吃。


樂天的醉雞,一向岩我心水。皮爽肉嫩,絕無死實實,花雕酒香出眾,我總不會錯過。


瑤柱賽螃蟹炒得滑溜,調味好,撈埋隻蛋黃更吸引。

皇朝的拉麵和驢打滾,其實都很不錯~

餐廳資料:
樂天皇朝

5 則留言:

  1. 我最想食依然係叻唦呀!得唔到嘅就係最好...;P

    回覆刪除
    回覆
    1. M2!! 印象中佢係唯一一間做喇沙拉麵,估唔到咁夾咁好味~

      刪除
    2. 我都好耐無食佢既喇沙拉麵啦~

      刪除
  2. 辣椒螃蟹小籠包辣多D仲正!

    回覆刪除