2018年10月30日 星期二

新店速遞:峇峇娘惹 - 不是我杯茶



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$

在佐敦工作完畢,本想去間Cafe靜靜食個Pasta,飲杯咖啡,享受下毒處時光。

只怪自己沒做功課,去到咖啡室門口,才驚覺人家準備打烊,原來只營業至七時,不做晚市。

咁,去那裡醫肚呢?忽然醒起,曾搭巴士經過見到的一間馬來茶室,峇峇娘惹,似乎幾吸引,一於前去。
   


裝修雖沒麥金麥金或者蘇媽蘇媽咁地道,總算有點馬拉茶室的影子,希望食物唔好令人失望。


在海南雞喇沙與魚丸喇沙之間掙扎,花了我足足三秒,決定要前者,純粹因為我海南雞癮起。


然而,當喇沙端上桌,除基本的魚片、豆卜和半隻蛋外,只幾件雞,令我有點兒後悔。還幸,雞件尚算嫩滑,魚片彈牙。


呷口湯,帶微甜有點椰香,但辣度十分溫和,似有還無,不是我杯茶。麵條是米粉加油麵的摻摻,挽回些少分數吧!


吃辣始終要有準備,以備不時之需,所以點了桔仔酸梅特飲。雖則喇沙沒半點辣,但杯嘢飲就幾對口胃。


若是魚丸喇沙,加個咖央多,價錢仲可以便宜少少,我錯了!

餐廳資料:
峇峇娘惹

4 則留言:

  1. 原來香港食喇沙仲有得揀海南雞定魚丸,對我來說已經好幸福喔!

    回覆刪除
  2. 花了足足三秒,劉總就咁冇咗8位數字!!

    回覆刪除