2018年9月25日 星期二

新店速遞:甘安越南料理 - 有排執



食物:$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$

荃新天地最近密密換馬,踢走一些Stand Alone的小店,迎來更具名氣的餐廳,包括金田家、Triple O、檳城蝦麵 (即將面世),以及這家,甘安越南料理。

如果我無搞錯,這店是與灣仔利東街的La Bo La屬同一集團,即由前高官的兒子所開設。

邊個開其實唔關我事,我只是個普通食客,希望入來食碗合意既河粉,滿足而歸。可惜,事與願違。
   


還未到繁忙時間,仍有大把吉位,死都要客人坐埋一個角落,像搭枱般擠迫,好討厭。


本想要碗火車頭,卻又恐怕自己眼濶肚窄,所以還是要碗蕃茄蟹肉蝦湯粉,加杯嘢飲。如果掂既話,下次才吃火車頭,反正店子咁近我家,總會有機會。


看賣相是可以,不過呷口湯,味道偏淡,欠缺醒胃的酸味,遜色。河粉沒有什麼驚艷,蟹肉毫無鮮味。最大期望的大頭蝦,蝦頭雖有羔,卻缺乏甘香,蝦身有欠彈牙質感,同樣一無是處。


我明新店要俾時間佢改善,但咁既水平(食物與服務亦然),真係有排搞。

飲埋杯咸檸七,一夜夫妻價錢,遲啲仲話要加一,短期內都唔打算再訪。


餐廳資料:
甘安越南料理
荃灣楊屋道1號荃新天地一期地下G27-28號舖
21105715

6 則留言: