2018年9月6日 星期四

Bistro on the Mile - 龍蝦,來到尖沙咀~



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

現今的自助餐,愈來愈多不同既主題,當然有些是幾有睇頭幾吸引,但還原基本步,都是做龍蝦,或者阿拉斯加蟹等食材最穩陣。

金域假日酒店就係行呢一步,今期以滋味龍蝦為主題,由冷盤、前菜、熱葷與湯品,處處皆是龍蝦蹤影。

我去過好幾次這裡吃Buffet,食客大都是斯文人,唔會瘋癲咁搶呀搶,我覺得蠻好。你明啦...有些地方的自助餐,好些食客既搶食方式,不禁令人倒抽一口涼氣的。
    


每人會奉上一盅酥皮龍蝦湯,你可以飲完才出去攞嘢食,或者食得咁上下至喝這龍蝦湯,無人迫你,絕無取巧。酥皮做得幾好,龍蝦湯濃郁,材料好充足,喝得舒服。


日本長腳蟹、青口、凍蝦、瀨尿蝦等,當然仲有主角的凍龍蝦,全是受歡迎的項目。


即開生蠔,是美國產地,個子甚為巨大,以我今時今日既食力,兩隻收手。


前菜除了煙三文魚、辣肉腸和鴨胸等大路嘢之外,固然也有不少龍蝦選擇,如龍蝦芒果莎莎、龍蝦蟹肉蝦咯嗲、龍蝦牛油果沙律等,感覺清爽健康。


歎了一系列龍蝦菜色,又吃些刺身壽司和冷麵等間一間場。


之後,向熱食進發。中式熱食有蒸得滑溜的龍蝦蒸蛋,亦有惹味的薑蔥炒龍蝦,以及金不換炒龍蝦鉗,個人特別喜歡吃鉗,啖啖肉又鮮甜。至於西日式的,既有醒胃的龍蝦帶子大板燒,與及香濃的龍蝦千層麵。


見佢有燒味,乳豬皮脆卜卜,拿了兩件點去慢慢品嚐。


無錯,呢度係有印籍師傅坐陣,所以這兒的印度食品,包括咖喱、燒雞及Naan等,均做得正宗。


甜品選擇頗豐富,單是蛋糕已有美式芝士餅、布朗尼、栗子蛋糕、拿破崙、貝殼蛋糕等等,甜品有另一個胃的朋友要留意。


歎過麵包布丁後,飲杯伯爵茶便停手,哈根大師雪糕我也吃不下了。

餐廳資料:
Bistro on the Mile

4 則留言: