2018年9月7日 星期五

Cafe on the Park - 懷舊經典30年~



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

家陣潮流興懷舊,你睇連流行金曲50年都勁受歡迎,長做長有就知道係咩一回事。

皇家太平洋酒店趁住今年三十年慶典,做回些懷舊小食,讓一眾食客可重溫消失中的美味,於我等老餅而言,確實是個喜訊。

一於抓緊機會,來懷舊一番。可惜家中的陳年復古衫褲,早已被我扔掉,否則穿條八十年代的喇叭褲來赴會,定必更入型入格。
    


都係果句,做咩主題也好,基本的凍海鮮、Cold Cut與刺身壽司,是必備項目,先嚐點龍蝦鉗、蟹腳及刺身冷麵作熱身,才再投向懷舊食品的懷抱。


熱後過後,一系列的黃金食品,是我的囊中物。黃金炸魚皮、米通、蝦棗乜乜乜,全部附以咸蛋黃,邪惡無極限,我愛死了。


懷舊的東西又豈止"黃金食品"?大包都係經典舊嘢之一,不過這並不是雞球大包,而是矜貴版本,餡料有鮑魚、蝦肉蟹肉等的"紳士大包"。


吃著包子,忽然聽到掌聲雷動,原來靚湯新鮮出爐,大家都排隊領取,我都唔執輸飲番盅先。又雞又烏雞又花膠咁,足料非常,喝起來自當清甜舒服。


再吃些其他的熱食,包括焗龍蝦、蒜茸粉絲蒸扇貝、燒羊架和鹽焗雞等等,每樣吃些少都已很飽足。


自助餐必備的燒牛肉,這裡肯定唔會走漏,各位食肉獸可以放心。


有別於一般酒店的粉麵檔,這兒的陣容是相當震撼,單是湯底已有雞湯、魚湯及喇沙三款,仲有油麵及懷舊狗仔粉等。配料更加有數十款,魚蛋、魚球、蝦、豬皮、魚肚、魚皮餃、水餃、雲吞、腐竹、魚腐等等,我哋都忍唔住拿了三款不同湯底回來,分甘同味。


甜品環節,就更加懷舊,首要講下糖蔥餅與及飛機欖,可能好多後生仔女都未食過,甚至未聽過。


另外,還有蛋撻仔、龍鬚糖、麥芽糖夾餅和海綿蛋糕等,童年回憶返晒嚟,想扮細都唔得喇~


係呀! 呢度仲有Movenpick雪糕任食架!


餐廳資料:
Cafe on the Park
尖沙咀廣東道33號中港城皇家太平洋酒店園景翼2樓
27382322

6 則留言: