2018年8月18日 星期六

Flamingo Bloom - 可愛又解渴



飲品:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

三五成群搵地方飲杯嘢吹下水,我哋梗係唔會排粒幾鐘去整杯珍珠奶茶,又唔想飲酒,有人提議,去Flamingo Bloom

正呀!贊成贊成!佢個Flamingo既公仔好得意,影相好靚架!
 

說起來慚愧,我是從未幫襯過這品牌任何一間分店,或者是感覺太女仔吧~不過,大家話飲,我都唔介意陪大家坐下喝番杯。


相機食先既年代,各位都好著重飲品的造型,所以點來的分別有以原隻西瓜和菠蘿作器皿的飲品,均是夏日期間限定的系列。西瓜那杯我沒喝,反而試了口菠蘿的小鳳梨茉莉綠茶,菠蘿清甜得嚟,又唔會蓋過茉莉的味道,茶味頗出眾,有啲內涵喎~


我挑的一杯,係Naked Zero系列的,叫Violet。說穿了就是Smashed Blueberries。野莓加入杏奶的出品,紫色賣相,相信會引死某些人。喝起來沒想像中的甜,但甜度自然,感覺好足料,不是愈飲愈口渴的那種,夏日歎番杯,好消暑。


水桶友人喝一杯唔夠喉,再來杯水蜜桃茉莉茶,我老實不客氣呷了幾口。本身喜歡水蜜桃的筆者,自會對這杯飲料寵愛有加,查實跟剛的菠蘿那杯一樣,清香的水蜜桃味以外,也滲出茉莉花茶香,是有層次的。

坐得舒服又有足料好味的手工花茶飲,個人認為,好過去排珍珠奶茶囉。

話唔要話唔要,最終都係要左隻Flamingo水泡,攞番去俾外甥女BB玩。



餐廳資料:
Flamingo Bloom
中環士丹利街50號信誠廣場地下B號舖
51778255

4 則留言:

  1. 我係度都見過有人拎住呢隻水泡裝住杯野飲,但完全唔知佢隻係香港直送定A貨。;P

    回覆刪除