2018年7月16日 星期一

LEVELthirty Lounge & Bar - 繾綣星光下



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

有時,做人唔使太清醒既~

坐在落地玻璃窗前,俯瞰沙田夜景,手執芳香白酒,快活過元帥。

是的,我又是在沙田萬怡酒店,頂樓的LEVELthirty。呢個環境與景觀,好岩feel
 

先整個小食最實際,鴨肉春卷,香脆惹味,咬落發出咔嚓咔嚓的亮麗聲響,邊吃邊與老友有說有笑,食到飲到唔捨得走,乃人之常情。


原來逢星期一和二,酒店做緊冰鎮海鮮山配美酒佳餚,晚餐後再來呢個海鮮山,我係咪痴左線?

由下層講起,鮑魚加入和風元素,藍青口與花甲鮮味十足,泰式生蝦最緊要配埋汁醬。生蠔即開,可惜始終不是時令。


頂頭嗰層就堅了,波龍與琵琶蝦開邊,啖啖肉,不羨仙。凍蝦原來唔係咁簡單,而是花雕杞子醉蝦,入味非常。黃金螺唔會韌得像趙香口膠,鱈場蟹腳夠鮮甜,仲有原隻爆羔麵包蟹...... 要吃過晚餐的我們清掉呢班蝦兵蟹將,談何容易?好彩我哋有外緩。


呷一口芬芳Sauvignon Blanc,酒不醉人人自醉,抑或是酒入愁腸愁更愁?Who cares

唔飲酒既朋友,可以來杯彩虹特飲,慢慢Dap彩虹~



餐廳資料:
LEVELthirty Lounge & Bar
沙田安平街1號香港沙田萬怡酒店頂層
39408388

4 則留言: