2018年5月26日 星期六

英皇紅酒扒房 - 明星效應



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

近年,多了個明星食評家,佢叫做黃秋生。

筆者唔算太崇拜他,但對佢是正面,至少夠膽講嘢。Anyway,先撇除我對佢印象如何,以佢既份量,推介一間餐廳,唔排隊至奇。

以油麻地的村爺爺為例,一間原本名不經傳的車仔麵店,俾佢推一推,晚晚排到天昏地暗,仲多人過初一、十五,公公婆婆去輪免費飯。

月前,佢又推介過另一家餐廳,係北角的英皇紅酒扒房,我搭隧巴常常經過。


有住附近的朋友話:『呢間餐廳我間唔使都來食,OK!』就係咁講講下,促成了是次的聚會。

以往任何時段,大可直行直入,但今時今日,唔該早少少訂座。

熟客朋友揸fit吃什麼,原來佢已預訂了兩份這裡的名物,原條燒肉眼扒。之後再亂點些其他東西,很夠了。


牛扒和意粉原來是餐,會跟上湯和飲品。兩紅兩白湯大家分,港式的味道,勝在足料。蒜茸多士烘得香脆。


三十多度的高溫,意圖以三文魚沙律打開胃口。幾片煙三文魚厚身,沙律菜和車厘茄清新爽甜。


素來很喜歡很牛舌,有人建議來一客,我馬上附和。吃牛脷我至著重口感,呢度既出品做到我要求。


重頭戲的肉眼扒終於登場,按店員推薦要Medium。結果,出來是有點過韌,過了火,浪費了美好的牛扒。反而細滑的黑松醬薯茸,被大家狂攻。


兩款意粉,分別是大啡菇意粉,以及Carbonara。大啡菇的體型只屬中等,比較巨的大有菇在,勝在夠香,意粉口感剛好。卡邦尼的味道大致合心,只嫌汁嫌稍稍不足。


結尾的那杯咖啡,跟半島的出品一樣,苦過Dee Dee~

我不是來挑機踩場,只係和朋友開開心心食一餐,唔使問我黃秋生信唔信得過,係咪呃飯食既。

餐廳資料:
英皇紅酒扒房
鰂魚涌英皇道668號健康村地下3號舖
28883089

8 則留言:

  1. 苦過 Dee Dee > my kind of coffee =)

    回覆刪除
  2. 口味嘅野各有所好,正如我係超混醬嘅醬精,但另一半全家人食腸粉唔駛落醬之餘,連豉油都慳番。。。

    回覆刪除
  3. 飲咖啡,真心推介澳洲尤其Melbourne,包唔會苦過 Dee Dee!

    回覆刪除