2018年4月7日 星期六

Patisserie Tony Wong - 再度重遇你



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

晚餐不太合意,甜品要來得豐盛點,平衡一下心情。

有想過去Venchi,但無位坐唔太好。Godiva Cafe有位,但一個客都冇,坐入去食感覺怪怪的,最後決定去Tony Wong

想坐低食既話,每人最低消費六十蚊,無問題丫!
    


點一客芒果拼盤(定芒果四重奏?),Anyway,就是芒果為主題的四款甜品,芒果迷必會心動。


芒果奶凍細滑;拿破崙酥脆,保持一貫水準;芒果雪葩與單點的巨型Mango Sorbet一樣,不贅。


呢杯又巨大,又靚到無倫的芒果雪葩,我已不是首次品嚐,影相呃Like一定掂。其實,佢係好好食,雪葩清新怡人,連埋內藏的杏仁奶凍同吃最好。美中不足的是,今次啲芒果肉比較酸。


花茶始終是香氣比味道吸引,但吃得飽飽滯滯,有杯花茶到肚仍是舒服的。


三個人,食左一百七十七,平均每人差一點點才夠六十,但店員無阻止我哋坐低食。

當然啦!點會咁死板架!



餐廳資料:
Patisserie Tony Wong
元朗元龍街9號形點一期1樓1025號舖
25120008

6 則留言: