2018年4月6日 星期五

王子私房菜 - 腿色的王子



食物:$$$
環境:$$$$
服務:$$$1/2

假日晚上的Yoho Mall,人山人海,間間食肆也座無虛席,唯獨是王子私房菜仍可直行直入。

費時浪費時間等位,就王子私房菜吧~

應該話,佢不單止唔需要等位,仲有位可以揀,諗諗下,我覺得有點不妙,但既來之則安之,或者是我多心呢!
   


這兒奉上的介,並不是花生或者合桃,而是番石榴,幾開胃的安排。


懶得翻閱餐牌,就時令推介的那三個餸,加多碟王子炒飯,就算。

柚子蝦球爭先登場,咬下去外層是脆口不硬,蝦球爽身。不過,就只是爽口,欠缺鮮味,要全靠醒胃的柚子汁去調味。


食肉獸既我,自然對古法紅燒肉抱有期望。可是,當侍者幫我們將腩肉切開,已心知不妙,因為係看得出的韌。的確,除了面層肥美之外,瘦肉是超級嚡口,令人非常失望,唯有多吃點旁邊的雪梨好了。


薑蔥蠔煲,不是什麼高難度菜色,不過呢度既蠔唔得漲卜卜,有欠肥美。薑段幾乎條條有渣,食食下蠔更吃到蟹殼,幾離譜。


全晚最好,大概是王子炒飯。飯炒至乾身香口,叉燒、蝦等配料不少,或許是之前的菜色太差勁,呢碟炒飯成為搶手貨。


不敢點甜品,免得再次失望,去食Tony Wong會穩陣好多。

巨型芒果雪葩,我來也。


餐廳資料:
王子私房菜
元朗元龍街9號形點一期1樓1045-1046號舖
23474988

9 則留言:

  1. 薑蔥蠔煲>>睇相都覺啲蠔似瘦身成功咁^^"

    回覆刪除
  2. 紅燒肉伴雪梨幾得意喎!

    回覆刪除
  3. 飲茶OK的,原來晚市咁差....

    回覆刪除
  4. 服務非常差勁,有個經理冇乜禮貌,黑口黑面。

    回覆刪除
    回覆
    1. Oh...或者佢哋都要檢討下個食物及服務水平

      刪除
  5. 自開店以來試了幾次。開頭還可以。中段再去時叫了雞扎。端出來很陳舊,像翻蒸。最近再去。燒賣及其他㸃心都好咸。身體健康為上。少食為妙。

    回覆刪除