2018年4月14日 星期六

Little Vegas - 氣氛搭夠



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

老銅的耀華街,早已成為一條小食街,其中的商廈百樂中心,實質是一幢食廈,筆者也上過幾間餐廳覓食。

今次朋友約食的Little Vegas,咁岩我是沒嚐過。

呢個店名,大概是吃美式嘢吧,咁雞翼一定唔少得,那管佢是否Buffalo Wings
    


官方名字是耐人尋味,吃起來就是蜜糖加玫瑰的味道,勝在外在脆口不硬,肉嫩可口,蠻不錯的。


作為食肉獸,梗係又要食Spare Ribs,又要食羊架喇,燒排骨鬆化,唔怕太乾太嚡,羊架不韌,但無味羊本身的羶香個性,伴邊的薯角,同樣搶手。


朋友想吃點粉,又來了客明太子天使麵,賣相雖不甚討好,但微辣的明太子是我的至愛。其實呢度既天使麵是爽口,水準唔差,只係我一向對天使麵無乜好感,個人口味問題而已。


甜品挑了朱古力三重奏,味道雖合格,可惜朱古力雪糕太死實,影響了整體評分。


水果茶巨型到呢,應該大杯過我個頭,不太甜,卻不失應有茶香,配合各式水果,感覺更豐足,抵讚。


週一的晚上也座無虛席,水準可見一斑。


餐廳資料:
Little Vegas
銅鑼灣耀華街3號百樂中心25樓
26222369

4 則留言: