2018年4月12日 星期四

LEVELthirty - 放鬆...一陣子



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

終於星期日,係時候鬆一鬆,飲飲食食始終是我的首選,去歎個Sunday Brunch吧!

沙田石門的Courtyard by Marriott Hotel,地點是僻左少少,不過頂樓的Levelthirty,我曾來過飲嘢,確又是個不錯的選擇。

點解?景觀好正囉~居高臨下,遠眺成門河及馬場,尤其是日天氣好,陽光射入來,感覺溫暖舒服。
   


在如此悠閒的地方,呷口Laurent Perrier Brut香檳,一切煩惱,可暫時放下。


四道菜的早午餐,頭盤可揀海鮮拼盤或香煎吞拿魚沙律,我哋五個人,大可吃齊兩款。

海鮮拼盤,有齊蝦、青口、蜆、翡翠螺等,青口漲卜卜,翡翠螺唔怕韌得像吃擦字膠,大致不俗。


吞拿魚沙律,魚邊沾滿黑椒,吃起來辛辣味幾強,怕辣的朋友要注意。呢個級數既酒店,用上的沙律菜固然新鮮。


接著來的野菌忌廉湯,味道香濃,只要配麵包吃,不自覺便會把湯清掉。


主菜四選一,尖通粉配蔬菜及蕃茄汁最為普通,或者是因為太素,食肉獸如我自會感覺太寡,但其實味道得宜的。


香煎芝士豬柳拌南瓜意大利飯反而很合口胃,特別是米飯,口感好之餘,充滿南瓜清香氣息,比鬆化的豬柳更為優勝。


什錦海鮮,當然有開邊龍蝦撐場,另外青口及蝦等繼續出現,還有膽固醇萬歲的魷魚,同埋煎三文魚,要提三文魚皮煎得好脆口。


最後一份主菜,係牛腹肉,由於配上特濃的黑醋汁,而且醬汁份量唔少,驟眼看來有點似心太軟。


用刀切開,似乎稍稍過熟,吃起來的確未算很鬆化,還幸味道可以。配角的薯條和紅椒及翠肉瓜,又做得唔錯。


甜品只一款,無得你揀,係特濃朱古力慕思球,睇賣相以為外層是脆卜卜的一款,原來卻是軟身的。個波都唔細,而且味濃,要應付全份也有一定難度,最終我盡全力也只清了三分之二。


結尾一杯Latte,令整個Brunch感覺更圓滿。

每天都可以如此輕鬆,就好了。只是,發夢未有咁早。

餐廳資料:
LEVELthirty
39408388

6 則留言: