2018年4月1日 星期日

Jamie's Italian - 新廚上任



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

在英國嚐過Jamie Oliver旗下的餐廳,反而係香港是沒有試過。

聽說登陸香江初期,人人慕名去試,訂枱要等三兩個月,是令我卻步的原因。

現在,已經唔使瘋癲咁等位,而且知道餐廳有新任總廚Chef Felipe到著,又令我產生興趣前來一試。

姍姍來遲的我,著大家先吃,也不用留頭盤給我,來到有乜食乜,唔夠就多叫一份甜品。
    


安頓好,龍蝦意大利飯剛來到。這碟意大利飯的口感尚好,帶番紅花香,廚子巧妙地混入了蒜頭,令件事生色不少,我也懶理坐我對面的美女既感覺,邊吃蒜頭邊同大家傾傾講講。再者,龍蝦的火侯亦來得恰好,肉爽而不韌,幾好。


作為食肉獸,其實對牛和羊更感興趣。羊架生熟程度拿獵得好,中芯粉嫩的顏色可証明一切。肉質的確是鬆化,無乜霸道的羊羶味,用手拿起來吃才更滋味。伴碟的車厘茄、火箭菜及薯仔,全無欺場。


巨型份量的Tomahawk Steak,看得我口水流。斧頭扒咁厚咁大,是比較難控制火侯,但呢度出品仍沒太韌,且帶有濃濃肉香,近骨位當然更正,呢層唔使多講都知。


原條海鱸魚,魚皮香脆,魚肉嫩滑之餘,香草及檸檬亦發揮了功效,不錯。


最後係一大盤的甜品,三款加埋唔知幾多件的蛋糕放在我跟前,我唔客氣喇。芝士蛋糕屬較軟月滑的一類,但我更喜歡濃得化不開的Brownie,各式口味的雪糕,我誓要將之清掉。

吃這類大魚大肉菜色,是減壓的好方法。起碼對我來講,是。


餐廳資料:
Jamie's Italian
銅鑼灣登龍街1-29號金朝陽中心2期Midtown 2樓
39582222

4 則留言: