2018年4月4日 星期三

新輝茶座 - 人人都岩漿



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

近排學人加入臉書的飲食群組,既同人分享飲食經驗,又睇下各位谷友有咩好介紹,的確得到不少飲食資訊,尤其是小店。

看見谷友上載了一幅滑蛋叉燒蝦仁飯的照片,非常誘人,查明在那個地方後,誓要找機會一試。

說起滑蛋叉燒/ 蝦仁飯,自不然會想起大坑的順興,以及近期人氣店旺記冰室,甚至是已腿色的蛇竇。

呢間新輝茶座,到底是龍是鳳,真係要試左先講。
   


店子幾旺場,不過一條友來到,就好容易攝到個單丁位。看見幾乎人人都在吃岩漿炒蛋飯系列,差在是吃叉燒、蝦仁,定還是牛肉而已。


想了一會,鎖定岩漿炒蛋蝦仁飯,原來正是是日的午餐之一,連飲品四十二塊錢,慳左三蚊。

我的岩漿炒蛋蝦仁飯上桌,明顯沒枱搭枱)的岩漿炒蛋牛肉飯靚仔,算了吧,還是要吃。


炒蛋是滑,蝦仁是爽而無乜味道,這類茶記的蝦仁是咁的了,我接受。唔講得佢差,但人氣店旺記是比它好。或者,同桌的靚仔岩漿滑蛋牛肉飯又唔係咁計。


熱奶茶夠香濃,但可以更滑溜,可能是我太咀刁吧~


四十二蚊的平民享受,我喜歡!

下次,應該要試叉燒,同埋茶走,或會更滿足。

餐廳資料:
新輝茶座
26969901

7 則留言: