2018年3月10日 星期六

海外篇:Xixiang Kaya - 馬拉的咖央總是好吃~



食物:$$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$$

雖則在怡保吃了兩頓早餐才搭車去檳城,但到達Penang仍有點餓(始終已是三點有多),在酒店御下行李後,到旁邊的商場找吃。

通常,到埗的第一餐,也不會太講究,尤其是肚子在向我打鼓投訴之時。

點指兵兵,點著繫香敍聚堂,唔知道是什麼料子,所以不會抱太大期望,只希望唔會太差。
  


先付款後送餐的模式,拿個號,慢慢等吃。


原來食肆跟商場正合作搞Promotion,逢星期二都會有一款食品是賣一蚊雞,呢個禮拜就係斑蘭咖央多,自然要點一份。長條型的多士,睇賣相已知烘得不錯,咬落的確十分鬆脆,配合香甜的斑蘭咖央醬,美味。星馬的咖央多,為何總是比香港的好吃十倍呢?


要有飯到肚,所以挑了一客秘制雞扒飯。雞扒有幾分似吉野家的款式,但更好吃。金字塔型的米飯是黃薑飯,夠香,味道也好,如果煎蛋能變成太陽蛋,必會更好。


吃完這份午餐(定下午茶餐?),沒多久又去新關仔角夜市掃街,一杯檸檬汁開開胃是有必要的,對嗎?


要讚下呢度既服務,年青店員有禮又主動,今時今日好難搵到咁既員工喇~

餐廳資料:
Xixiang Kaya
L2.19, Level 2, Gurney Paragon Mall, Persiaran Gurney, George Town

3 則留言:

  1. 呢間餐廳睇落幾型格喎,感覺幾C服!

    回覆刪除
  2. 星馬的咖央多,為何總是比香港的好吃十倍呢?
    --> 應該唔止10倍呀...!!

    回覆刪除