2018年3月8日 星期四

壹級日本料理 - 冬菇亭的進化



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

昔日的冬菇亭,不論在哪區,均是以大牌檔式經營,賣些點心,炒幾個小菜,廉價之餘,風味盎然。

時代唔同左,現今的冬菇亭,裝修比以前講究得多,而且不限於食平價中式嘢,如壹級日本料理,就是在美林村的冬菇亭。

雖然只位於屋村,但這間料理店,門口仍陳列不少日本清酒,蠻有格調的。

到底靚左咁多既食肆,食物水準如何,我好有興趣知道。
    


每人點一客飯,加點小食,足以飽到我們反肚。先吃忌廉蟹肉薯餅,即叫即炸,製作需時,卻保証新鮮。金黃的外衣好吸引,外層很香脆,內裡軟滑足料,醮沙律醬食更醒胃,但吃時千萬要小心燙口。


怎樣也算得上是半個牛魔,目光自然地注視在牛肉系列之上,一眼釘中了火炙安格斯牛肉飯

一片片安格斯牛肉,砌成像塔般,即使屋村的日式餐廳,也可以很用心。薄薄的牛肉,質感十分軟滑,卻不失肉香,沾點汁醬,要清晒一碗飯不是問題。呢個飯,還配上味噌湯,無咩可以投訴。


老友的鐵板和風燒雞扒,同樣跟埋白飯和味噌湯,七十個大洋有找。鐵板上當然夠熱,香噴噴的雞扒,賣相已經贏晒。吃起來皮香而肉嫩。須知許多幾十蚊貨仔的雞扒,都會有陣雪味,但呢度完全無問題,只得香味和肉汁,性價比實在高。我連配角的蘿蔔及粟米也沒有放過。


由於主食太不錯,忍唔住又點來一份軟殼蟹火炙芝士三文魚籽卷 。其實呢個組合,我點諗都覺得無可能會輸,的確,味道十分對辦,朋友更將之沾上剛才薯餅的沙律醬,邪惡爆燈。


飲埋枝可樂,萬分滿足。係呀,呢度既可樂係枝裝架!有分加~


餐廳資料:
壹級日本料理
大圍美田路30號美林邨熟食亭1-4號舖
28139368

5 則留言: