2018年3月30日 星期五

開心小敘 - 開心食豬扒蛋


食物:$$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$$

元朗街頭/ 小店美食多的是,要一天內掃勻所有美食,恐怕不可能,畢竟已不再是十八、廿二、更沒有吞下宇宙的能耐。

所以這次的Taste of Yuen Long,筆者只是象徵式的參與,其中的車仔麵及這家開心小鈙,我是比較喜歡。
   


開心小鈙的豬扒蛋飯,在元朗出晒名,勁多街坊幫襯,我肯定唔係第一次來。

由於預計會走多場,所以大家只點了豬扒太陽蛋飯及雞翼太陽蛋飯各一,再來些飲品,便是。


不管是那一份,兩隻太陽蛋黃震騰騰,好吸引。有幸分到一隻蛋的筆者,盡情將蛋黃破穿,蛋汁撈勻來拌飯,一流。雞翼是鹵水,勝在入味,但老實講,吸引力始終及不上豬扒。


豬扒太陽蛋飯,雞蛋跟剛才的同一水平,不贅。豬扒鬆化入味,質感不覺假,真係好鬼正。難怪呢間小店多年來都咁旺場。


再整多杯靚茶走,其實食碟頭飯都係好好既享受。

餐廳資料:
開心小敘
元朗鳳攸南街3號好順景大廈地下43號舖
24734433

2 則留言: