2018年1月16日 星期二

海外篇:Grande Centre Point Terminal 21 早餐篇~


原本打算唔寫酒店早餐,不過近期身邊不少朋友都在談論曼谷旅遊攻略,有些人想搜集多些資料,那我又跟大家分享下。

上次我入住的是Grande Centre Point Terminal 21,地點於BTS ASOKMRT Sukhumvit站的交叉口,交通超便利。酒店房間及設施已介紹過(可按此參考),而我天天也留在酒店吃早餐的,既然包埋,多多少少都食啲啦!

呢度酒店既早餐正正常常,當然唔可以與史上最強的星洲麗斯卡爾頓酒店比較,因為Ritz Carlton是癲的可參考




泰國天氣長年炎熱,晨早流流吃些Cold Cut, 燻鴨胸、煙三文魚等冷盤也不是問題。上星期香港好冷凍,真心想去星馬泰避一避寒。



西式早點有專人即場製作,至少保証夠熱炒蛋、煙肉同腸仔丫唔該。



熱葷對我來說其實不太吸引,隨手拿點炸雞和Phad Thai便是。估唔到佢個Phad Thai都又香又辣,幾好食。



可能天氣太熱,總想吃些濕濕地既嘢,來碗河粉,豬肉、豬潤、雞蛋等咩都要啲吧~



去到泰國,點都唔可以缺少芒果糯米飯,即使是酒店早餐的出品,已比香港的好吃十倍。



佢有好多麵包供應,有中式又有西式,坦白說早式毫不吸引,反而西式的牛角酥唔錯,藍莓及草菸酥來得酥香甜美。



熱香餅乃自助形式,有得玩有得食,但為了留肚再出去搏命食,我要放棄了。



星馬的酒早餐皆是滿載新鮮水果,我喜歡!




酒店資料:
Grande Centre Point Terminal 21
2,88 Sukhumvit Soi19 (Wattana), Sukhumvit Rd., North Khlong Toei, Wattana, Bangkok 10110, Thailand
(66) 2 681 9000

8 則留言: