2017年12月5日 星期二

Skycity Bistro - 遠在天邊自助餐


食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2

天際萬豪酒店的聖誕派對結後,曲終人未散,因為我們早已打算為朋友生,所以之後直接去Skycity Bistro食自助餐。

實不相瞞,酒店的中菜廳吃過無數次,Buffet卻是未沒見識過,原來呢度食物款式一啲都唔輸蝕。
   


以沙律菜開始是很多朋友的習慣,呢度沙律配料款式唔少,而且酒店級數的出品自當新鮮,不過我還是要留力其他食品。



凍海鮮是我們的主攻項目之一,尤以鮮美的即開生蠔為甚。其實還有凍蝦、小龍蝦、蟹腳、翡螺及青口等,基本款式一應俱全。



不過講到吸引,還不及刺身壽司的欄位。很多時吃自助餐,我會Skip,不過呢度既牡丹蝦刺身,又大隻又鮮甜,吃一隻是不會夠喉的。



其餘的刺身,有三文魚、吞拿魚、八爪魚等等,有人拿了一大碟回來齊齊分享份量很誇張。當中的厚切三文魚,是我較歡喜的,反而吞拿魚只一般般。



食左咁多刺身,壽司真的要Skip了,否則無辦法再吃別的食物。



熱葷方面,牛柳粒來得鬆化,蒸魚不是原條放出來,被人搶至甩頭甩骨的樣子,而是起了肉讓大家吃得更方便。另外仲有燒味,同埋點心,與朋友分了隻糯米雞吃。



印度嘢也做得正宗,皆因有印藉師傅坐陣。



有朋友唔食過粉麵總係唔會心息,今次也不例外,此舉我只能表示欽佩,無力參與其中。



甜品的朱古力噴泉及哈根大師雪糕固然吸引,估唔到佢既楊枝甘露又是非常討喜,再飽都要來少許。



最後再食埋我哋為壽星女準備既生日蛋糕,大家傾到餐廳打烊都唔捨得離開。

希望下次再見面,不是一年後的聖誕Party




餐廳資料:
Skycity Bistro

6 則留言: