2017年11月30日 星期四

IKEA - 宜家。返荃灣


食物:$$$1/2
環境:$$$
服務:$$$1/2

年紀有番咁上下的荃灣朋友,應該會知道Ikea,當年在荃灣廣場,筆者偶爾也會去閒逛下,啪幾粒肉丸。

忽然一天,Ikea絕跡於荃灣。我對此沒感到太可惜,如果真係要行既,去沙田、九龍灣和老銅,都好方便。

老實說,近呢十年八載,我去宜家既次數,五隻手指數得晒。

N年後,宜家回歸荃灣,落戶中染大廈網上看見一些留言,又話千喚萬喚又話荃灣人集體回憶,云云。個人對Ikea卻無咩情意結,不過開得近我屋企,找個空閒日子去睇下,未嚐不可。
    


還是先吃後逛吧,睇睇有咩食先雪櫃的芝士餅未見吸引,放棄罷。買了一份小食拼盤,一隻豬手,去收銀處付款。



肯定不會期望食物有多出色,至少雞柳唔會太乾,蜜糖腸的腸衣沒有很韌,蔬菜薯餅味道也正正常常,最好食其實只是粟米粒,哈哈哈。畢竟呢個小食拼盤只售三十九蚊,仲想點。



酥炸咸豬手,份量都算係咁。豬手皮雖不太酥脆,起碼唔韌,肉很厚仍嫩。咸豬手還配上烚薯仔及酸菜,交足功課。



不論咖啡或汽水,只是七個大洋,而且是無限添飲的,多划算。




下次來,是重溫肉丸的時候~

餐廳資料:
Ikea

7 則留言: