2017年10月12日 星期四

Feast - 再講,半自助~


食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

話說之前跟大家介紹過官塘如心艾朗酒店Forte的半自助餐後,不少朋友私底下問我仲有無其他地方的Semi-Buffet推薦,最好是港島區,原來大家對半自助餐咁有興趣。

港島區當然有半自助餐啦,太古Hotel EastFeast,筆者早在七年前酒店剛開業時已介紹過(可按此重溫),咁多年後質素到底KeepKeep如今再同大家睇真啲。

家陣酒店玩緊Urban Garden呢樣嘢,在四樓種植香草及菜蔬等,以供應這個半自助餐,這個做法,用料肯定新鮮。
     


既然講到菜蔬是咁新鮮,一於取些少來親身求証下,一試之下,的確唔錯。



不過,我更喜歡的,是莎樂美腸,以及幾款風乾火腿,咸香軟熟,我甚至安哥了一遍。



凍海鮮去到那兒也是受歡迎的項目,青口、小龍蝦、蟹腳、凍蝦乜乜乜,然而,最多人搶攻的,必定是即開生蠔,海水味甚重的,我吞下了兩隻。



可能天氣太熱,這晚竟想吃幾件壽司,用料都唔差,飯糰很大舊,大概是外面的一倍咁多,吃幾件已開始有飽肚感,但主菜仲未上呢!



主菜有數款選擇,但春雞與肉眼有二人份量,我們四人分剛剛好。很幸運,分到了雞髀的位置,皮香,而且肉質更嫩滑。大家可也是茹毛飲血之人肉眼扒可以生少少,Medium Rare的出品,嫩紅的肉質,鬆化卻保持肉香,帶肥脂的部份更甘香好吃。至於配菜,薄荷新薯比較軟腍,還是香口的炸秋葵合心我。



眾多甜品之中,個人幾中意提拉米蘇,濕潤可口。



吃罷幾款蛋糕後,要來些不同口味的馬卡龍及巧克力曲奇,配我手中的拿鐵至岩數。




呢間半自助,大家不妨試試~


餐廳資料:
Feast
太古太古城道29號東隅1樓
3968 3777

8 則留言: