2017年8月28日 星期一

Mango Tree Cafe - 泰難得的聚會


食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

與食友素素大概有幾年沒見面,趁暑假完結前,幾位朋友把握機會跟她聚一聚,否則開左學,又會好難約的了。

為遷就大家方便,元朗是最合適的地方,近期形點進駐了太多食肆,我都未曾見識過,今晚正好讓我大鄉里出城。

果然是新屎坑,商場內幾乎所有餐廳都爆滿,連Outback都早已Fully Booked, 認真誇張。
    


Mango Tree Café地方唔細,呢個集團的設計裝修以及燈光,肯肯定是一流水準,知道老闆是誰你就會明白。



原來素素係呢度既熟客,咁點菜方面,就由她發辦,餸來張口的感覺從來好,懶人是這樣練成的。



完全無問點了什見率先上場的,竟是蝦多士,我心裡暗喜,從想不到會在這裡嚐到此味。炸至金黃鬆脆的,蝦膠彈牙,黑白芝麻令多士更香口,水準優於預期。



再來又是我喜歡的,泰式鹵水乳鴿,肉質嫩滑,肉汁豐盈。伴上的鹵水蛋與鹵水豆腐,同樣唔講得笑,必試。



蟹肉飯大概是叫俾小朋友食,很足料好多蟹肉,頂頭簡簡單單加隻蛋,大人小朋友都會歡喜。帶子意粉,煎得兩邊香,內裡保持細嫩,火侯控制得宜,正如朋友所言,比好多西餐廳來得更出色。



意粉唔錯,但跟著嚟既芝士大蝦伊麵仲精彩,大蝦有四隻,隻隻彈牙,芝士焗代表住邪惡,還帶有少許辣勁,墊底既伊麵吸盡精華,好食到停唔到口。



Phad Thai Pizza幾特別,唔講仲以為係某大薄餅連鎖店的新口味。



又來了半隻燒雞,看其外皮的色澤,深知會是脆皮,肉質沒半點嚡口,蝦片就成為小朋友搶攻的項目。



有我在,蔬菜也要來得邪惡,加入豬腩肉又如何?



甜品亦來得瘋狂,斑蘭燉蛋香而滑,仲有大大粒士多啤梨鋪面;提拉米蘇濃郁又濕潤,跟面頭更的一球奶茶雪糕好匹配;芒果糯米飯,重點在於那球紫糯米雪糕,有心思。



當場還有兩款寫上生日快樂的甜品,分別是熱情果芝士蛋糕,以及朱古力蛋糕,前者清新之餘,餅底亦非常不錯。朱古力則十分濃郁,兩者皆出色,最重要是兩位主角滿意。



希望下次原班人馬再聚,唔使等到出年暑假啦~


餐廳資料:
Mango Tree Cafe

2 則留言: