2017年8月27日 星期日

Prince Kitchen - 拜訪小王子~


食物:$$$1/2
環境:$$$
服務:$$$1/2

車媽媽又有好介紹,今次係荃灣的王子廚房,身為荃灣人且喜幫襯小店既筆者,點都要搵個機會去試試。

原來,就係以前唔知荃昌定荃豐定華都商場嗰間旺場小店,我好似有啲印象。

地方不大,只得幾張枱但一如以往般旺場十二點十五分前到達(開十二點)也只剩一張枱若是繁忙時間來到,請有搭枱、甚等位的心理準備。
   


午市七款選擇,價錢由$48 - $65不等無需加一呢一帶出費不能太進取。



中午飯都係咪搞咁多嘢,選吃午餐最穩陣,否則隨時等到天光仍未有得食。午餐有跟湯,徘在紅與白之間,結果揀左忌廉湯。白湯濃稠得宜,還有勁多的栗米粒豐富了口感,沒有投訴。



記得車媽媽推薦呢度既咖喱,那就要客王子咖喱配牛魔皇飯,相信是招牌吧!咖喱的確夠香也夠辣,所謂牛魔皇,即是牛舌、牛筋、爽腩及坑腩的組合,牛舌彈牙,牛筋膠性重,兩款腩鬆化,是水準卓越的咖喱。白飯也不馬虎,以蔬菜作了些點綴,幾好。



龍脷柳沒什麼特別,起碼煎得香口,重點落在法式香草田螺燒肉汁,兩大塊肯定吃得飽足。我對於那隻薯絲蝦,更感興趣。




飲埋杯凍檸茶,見門口開始多人排隊,我會識做~

餐廳資料:
Prince Kitchen

4 則留言: