2017年1月22日 星期日

靚煲皇 - 團年去滾



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

繼續停不了的團年飯。

這段時間,吃了不少粵菜川菜做年,趁天氣涼涼地,來個邊邊作團年,也是不錯的選擇,我本身都鍾意食火鍋的啦!

選址在靚煲皇,本人沒有異議,多年前我曾到舊店嚐過幾次,那時店子在天橋的另一端,桌子放滿路上,好有麻甩風味。

店子遷過來後,地方好像少了,雖仍有枱放在路邊,但格局比以前溫文。

坐戶外打邊爐,風味是好,卻要忍受煙霧迷漫,對於喉嚨經常敏感既我,還是回到室內,比較合適。

   
 



好歹都是團年,就算是吃火鍋,也大可來個撈喜,寓意大家愈撈愈掂。

想不到這類麻甩火鍋店,擺盤沒有粗枝大葉,青瓜絲、鮑片絲、火腿絲、紅蘿蔔絲,與中華沙律,砌得靚靚仔仔,頂頭還奉上幾隻蝦。





起勢撈呀撈,愈撈得高愈好,基本上所有配料都是清爽之物,伴以店方自家調製的日本芥末,必然醒胃。





不知從何時開始,混醬已成為打邊爐的指定動作,生蒜熟蒜紅椒粒,諸如此類,隨你喜歡。





圑年梗係食豪少少,不妨要個花膠海參靚雞湯底?花膠、海參、冬瓜、粟米等放得滿滿的,好豐盛的感覺。





滾起就放雞入鍋,不用滾太耐,務求各部位仍保持嫩滑。





香港人打邊邊唔可以無牛,安格斯與本地牛之間,選來了後者。因為當中有人堅唔食牛,我個人清掉了半碟,如果牛肉既質素高一點,我會更滿足。





響聆是店方自家炸的,唔係來貨,當然要試。無須計算是否三秒,輕輕拖一拖,沾點醬油,是好味道。





美國桶蠔大大隻,漲卜卜,咬下口感尚佳,同是我吃火鍋的必選配料。





爽脆的鵝腸,原本我都喜歡,可惜呢度既出品,中芯肥脂不夠多,未算邪惡。

食埋鍋內的花膠海參與粟米,飽到上心口,要行番去奧運站搭車,當散步。


餐廳資料:
靚煲皇
旺角塘尾道18號嘉禮大廈地下
23990812

3 則留言:

  1. 只看擺盤,真係睇唔出原來係咁有風味嘅室外邊爐晚飯呢!

    回覆刪除
  2. 大胃都有著落啦,你都快D滾出個未來啦!!

    回覆刪除