2017年1月2日 星期一

旺記冰室 - 滑蛋叉燒新勢力



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

以前蛇竇的滑蛋叉燒飯好吃,大坑順興也不錯,不過已有多年沒幫襯,未知有否走樣?

聽說,最近有間新餐廳,叫旺記冰室,其滑蛋叉燒飯,好有水準,我早已將之加進to-eat list之中。

十二月始較忙一路抽唔同時去食直至某星期六,終於可以毒自去嘆個午餐。

老闆是位四十歲左右的中佬,見佢以流利英文向日本客人介紹食物及落單,相信是浸過下咸水。

  
 



在滑蛋叉燒與滑蛋蝦仁之間掙扎,蝦仁貴兩蚊,處於貧窮線以下的我,兩蚊足以俾我老豆搭程車過海去海浪公園玩一整天,所以,我點了前者。





成品是看得出的美味。雞蛋嫩滑,滿載蔥香,加埋甜豉油撈飯,叉燒頓間變成配角。





叉燒是來貨,全瘦茶記貨色,贏不了最受歡迎男配角,若有地方能用上梅頭,燶邊,本人定必會義無反顧去幫襯。我係咪諗多左呢?





可樂夠凍,杯子好凍,仲有冰,呢杯檸樂,超爽呀!


餐廳資料:
旺記冰室
灣仔謝斐道142號建利大廈地舖
25282927

4 則留言: