2016年10月16日 星期日

新店速遞:鬼馬雙星 - 為兩餐乜都肯制


食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

流連於天后,發現一間車仔麵店,名叫鬼馬雙星,門外還有一個花籃,相信是新開業無耐。

「為兩餐乜都肯制前世」,「鬼馬雙星綽頭勁」,我哼著這幾句歌詞。

然而,迎接我的,卻是迷途迷途孤燕,未得歸家的小孤燕...

Any肥~~
   



店子的佈置,一如想像的扮懷舊,迎合我這類老鬼客。




晚市只得車仔麵,但下午茶時段,更有鬼馬菠蘿包、沙嗲牛肉包,以及豬扒包等供應。




劃了三個餸,分別是豬紅、大腸,同埋溏心蛋,麵底我選了油麵。

未幾我的麵送上面頭大堆的沙嗲醬幾香起勢咁撈勻再吃。豬紅唔怕一夾就散,亦無異味,過關。起初對這類店子的溏心蛋,沒太大期望,但佢又做得出流心喎。
 
車仔麵必吃食品

我最關心的,始終是豬大腸,鹵得入味,中芯有點肥脂,蠻不錯。



杯凍鴛鴦有驚喜,濃滑也帶啡香,好!




臨走時,正播放著...... 有條龍吒叱半個夜空可幫你成功...

是真的嗎?

餐廳資料:
鬼馬雙星
天后炮台山蜆殼街9-23號秀明中心地下C2號舖
37047064

2 則留言: