2016年6月25日 星期六

Viet. Kitchen - 一個人的午餐



食物:$$$
環境:$$$$
服務:$$$

想睇下大家,究竟可以有幾「獨立」。

你可以一個人去做以下既事情嗎??

一個人去睇戲??一個人去唱K??一個人去打邊邊??一個人去嘆法國菜??

如果你全部都做得出,我真心佩服你,你既境界應該幾近神級。

講番我,真的很水皮。要是自己搵食的話,不是茶記車仔麵,就是去飲咖啡,頂多頂多,是去些中價越南菜館,食碗河粉。要我獨自去打邊邊或食日本燒肉,暫時仍未做到;「毒」嘆法國菜,更加是天方夜譚。

這天,一條友想食好西,考慮良久,還是來了這定越南餐廳。

       
外賣仲多


正午十二未夠,人客不算多,不過全體員工都超繁忙的去準備外賣,看來外賣的生意,比堂食更為厲害。

 
跟餐配小食

午市套餐,會跟上一份小食,我揀了龍脷米紙卷。都算包得唔錯,唔會鬆鬆散散,但配上龍脷,總覺口感上不太合適。

 
普通貨色

無咩胃口,主食要點濕濕地的,就生熟牛肉湯河吧!呷口湯,偏淡口,河粉不滑,還幸牛肉真的是半生熟,但整體而言沒有驚喜。

 
唔夠凍

天氣太熱,捨棄了滴漏咖啡,要杯凍檸檬茶。可是,茶味淡,最大問題更是唔夠凍,可惜。

貼近午飯時間,人開始多,要識時務,咪阻住地球轉。


餐廳資料:
Viet. Kitchen
中環干諾道中41號盈置大廈地下G04及G06號舖
 2806 2068

2 則留言: