2016年5月25日 星期三

新店速遞:Cafe Hillywood - 品味生活



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2

通常,位處地牢的食肆,不管是Café、麵檔,抑或是茶餐廳,總會吸引到「懶人」來打躉,大概是貪其隱蔽。

筆者乃廢到盡頭的廢青,愛蒲此類「蛇竇」,希望找尋一些隱秘又舒適好hea的地方,食物水準出色就更fit啦!

死好命,又俾我發現了一個好地方。

呢度,除左係一間Café,晚上,更會是夾Band,同埋舉辦小型演唱會的地方,青年腦細真懂享受。

   
好Hea的地方


某天,我與朋友,前來消磨了半天時間。

 
可揀沙律或湯

每人點選一份午餐,可跟湯,或者沙律。這兒既沙律,特點是加入了松露油,多一份香氣。

 
兒時最愛的湯

是日的湯,係忌廉粟米湯,不知多久沒嚐過。粟米已打成茸,不會吃出粒粒的粟米,不過味道唔錯,若溫度再熱啲,便更好。

 
手工麵

挑了拿破崙意粉,加十個大洋,可轉手工麵,何樂而不為?

汁醬是預期中的醒胃可口,手工麵的口感與蛋香,跟一般的意粉,實是兩碼子的事。正如另一食友所言,試過好難返轉頭。

 
欠了薯餅

另一份是All Day Breakfast,內容來來去去都係咁上下,個人認為感覺更為重要。像這裡,砌得靚靚仔仔的,蛋炒得嫩滑,帶松露香,菇也是爽口,多士夠脆已合格有餘。當然,若有塊薯餅在陣,感覺必會仲好。

 
總要有一杯

餐後,肯肯定要有杯深情咖啡,才能讓我Hea足半天。



餐廳資料:
Cafe Hillywood
尖沙咀柯士甸道152號好兆年行地舖
2762 1727

5 則留言: