2016年5月24日 星期二

樂燒遙冰室 - (可)樂透了



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$

想不到吃什麼,沿海皮邊走邊諗,去到碼頭,恰巧有船到馬灣 (一天只得三班船),可能係整定,不理三七廿一,跳上船才算。

十分鐘,便到達馬灣,一個滿載渡假Feel的地方。找餐醫肚前,先到沙灘那邊HeaHea。很喜歡在這吹吹海風,諗唔諗到嘢是其次感覺特別精爽利。

每次均是幫襯海旁的餐廳,是日就想轉轉口味,深入村屋一帶,搵間茶記/ 冰室,感受馬灣的另一番滋味。

  

探索一下


隨意的,搵到了一家叫做樂燒遙的冰室,沒有上網睇佢既評論,隨遇而安。

 
可樂為主題

相信,店主是可樂迷,因為餐廳是以可樂為主題。是可口可樂,不是百事呀!

 
充斥每個角落

可樂模型、滑板、迷你汽水機、不同花款年份的罐裝與枝裝汽水,每個角落也充斥住可樂的蹤影彷如身處可樂博物館咁。

 
茶記的全日早餐

去冰室,點All Day Breakfast,茂李就茂李一次啦!這份全日燒遙,茄汁焗豆不致凍冰冰,炒蛋沒有過老,煙肉唔怕煎到乾柴柴,啖啖肉既腸岩晒我,還有香脆又微熱的牛油豬,與及新鮮蕃茄,以茶記水準來計,收貨有餘。

 
正常發揮

凍咖啡也是以可樂玻璃杯作盛器,正正常常既茶餐廳水準。不過,點解,我當時無諗過要杯凍檸樂呢?

 
好舒服

我覺得,呢間嘢幾好喎~


餐廳資料:
樂燒遙冰室
馬灣大街村東13號地舖


6 則留言: