2016年1月16日 星期六

Iberico & Co. - 志在聚一聚




食物:$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

一條比TSA更難的題目。究竟有咩可以極速穿梭香港 - 多倫多?

答案:真。海豚兒

幾位朋友,相約在元朗,與加國BLOG友海豚兒,共晉最後午餐。今餐過後,又不知道何時會再見了。

元朗有不少出色小店,要掃街要吃甜品,大把選擇。不過,大家都屬意於新商場的食肆,食完可以Shopping,同埋跟小兄妹去商場Playground玩。

筆者有事,要遲一點到。地膽Yan建議吃半自助餐,可以坐耐啲、傾耐啲,食住等,眾人沒有反對。
 

半自助

這家店子,地方不大,自助的東西未算震撼,然而,基本的沙律菜蔬、蕃茄、芝士、風乾火腿等,亦不缺。每樣拿一點回去,已夠豐富,質素大致可以接受。
 
薯條更搶手

主菜方面,先整個漢堡,讓Matthew也可以吃。水準只屬一般,靈魂的牛沒太多肉汁,肉味有欠濃郁,唯加入了辣肉腸,增添風味。Chloe妹妹的目標則放在薯氣之上,吃了大半份。
 
天使麵爽口

龍蝦天使麵,個人認為,主角並不是開邊的波龍,而是墊底的天使麵,爽身而又吸味,我會更歡喜。
 
雞比豬好

另有兩款西班牙飯,分別是香煎豬柳,以及烤雞配西班牙飯。飯是同出一轍,反正不合心。兩者之中,我會選擇烤雞,至少香口而不嚡。
 

即管來一份火雞卷,應應節。出品並沒有為大家帶來驚喜,都是較乾,同埋嚡口。始終,佢連豬柳都未能出得出色,火雞肉質粗嚡,也是正常不過之事。
 
拱手相讓

循例也來一款甜品,就傳統的ChurrosChloe妹妹對此好有興趣,大概以為這是粗身版的薯條吧,我就將我的那條,拱手相讓,希望佢吃得滿意。

竟忘記影最後的咖啡,我呢排發生什麼事呢?
 
題外話:我們的Venchi朱古力,中了大獎,是$1,000現金獎,好煩惱呀!哈哈哈!
 
餐廳資料:
Iberico & Co.
元朗元龍街9號形點一期地下G002號舖
2146 7888

6 則留言:

  1. 都唔煩惱o既, 由Godiva小姐慷慨送返獎, 無事~~~ :p

    回覆刪除
  2. 哈哈,未睇完呢篇已大笑咗出嚟!XD

    不過呢Mr. Fabrice信唔過,下次唔信佢!

    Ms. Godiva已清倉!但我依然將個盒留為紀念!

    回覆刪除
    回覆
    1. 要應付極速的真。海豚兒,唯有係咁啦 XD

      刪除