2016年1月24日 星期日

譽江南 - 哪來的美譽?




食物:$$1/2
環境:$$$
服務:$$$1/2

大概兩年多前,有人問過我,荃灣的大鴻輝中心在哪裡? 

作為荃灣人,筆者當時的答案,竟是不知道,實在太慚愧。

原來,我們熟悉的英皇中心,就是現在的大鴻輝中心。佢既主席,最近花了1800萬,買下官觀工廈的一個車位,破晒紀錄。

呢個大鴻輝中心,樓上設有不少食肆,火鍋店、韓燒等等,但我甚少幫襯,主要因為佢既Lift, 實在太麻煩。

不過,當筆者發現,樓上新開了間上海菜館,而且風評不錯時,又好有興趣,想捉埋屋企人一齊去試。就連我媽都話: 乜你咁鍾意食滬菜架?!

 
失望

當我看見餐牌上有素鮑魚之際,雙眼即時發光,因我太掛念蘇浙滙個出品。然而,呢度既成品上桌,我是徹底的失望,起碼賣相完全不像鮑魚,或許是我的想像力不夠豐富。吃起來,都爽既,都是醬油味囉。
 
易穿

小籠包點都會試啦,四隻之中,有兩隻穿了,幸好本人的那隻沒有事,是我訓練有素吧!論皮薄,論湯汁,論味道,都算正常的。
 
唔會太實既

近排吃得太多紅燒肉,要收斂下,選了紅燒獅子頭取代之。質感尚算鬆化,不易散,但味道可以濃郁一些。
 
了無生氣

上海粗炒就唔掂,了無生氣的,單是色水已知唔夠味,吃幾口,就是如此。有些東西,真是睇見都可斷定唔好食。
 
乾身

最後也來一味菜,我始終是愛香口嘢,菜也要吃干煸四季豆。這裡的,煸得乾身,味道濃,但沒有去衣,是要扣分的地方。

水準,仍不及我家樓下新開的上海館子,一次便夠。
餐廳資料:
譽江南
荃灣眾安街55號大鴻輝中心21樓B室
 2461 1288

4 則留言: