2016年1月15日 星期五

永合成馳名煲仔飯 - 暖笠笠




食物:$$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

終於終於,真的有點寒意,聽到不少女士們說好開心,冬天衫可以出籠,或者去邊度邊度數貨,乜乜乜。

筆者怕凍,查實不大喜歡冬天,#夢想中的summer為何還未到? 但總叫做有個籍口,好聽啲叫理由,可以跟朋友去打邊邊,同埋食煲仔飯。

老字號煲仔飯店永合成,由上環遷到這裡後,仍未有機會前來。就在一個氣溫驟降的下雨天,拉埋為食朋友,飽吃一餐。
 
 
新地方

新地方,環境是較舊店光猛企理,不過就細間左囉~

有乜想食? 朋友問。

唔使諗啦,窩蛋牛肉飯。我答。

你喜歡的話,可以加碌腸。我補充。

正呀!加條潤腸丫,恨食左好耐啦!朋友興高采烈地說。
 
暖笠笠

麵包爐的做法,碎牛分開炒,最後加蛋,同埋潤腸,好快有得食了。

飯軟熟有米香,牛肉味濃郁,撈埋隻蛋好精彩。多條潤腸,多份美味。自行下少許的咸豉油,吃得更滋味。記住,少許豉油已經夠喇。
 
好味道

雖有下場,但朋友怕唔飽,想加多份蛋牛治。我只提兩個字 : 烘底。

烘得香脆熱辣,牛肉鬆軟味佳,富蛋汁,很好吃,是高水準的示範。
 
太多奶了

一切都很滿意,只是杯熱奶茶,奶太多,茶味欠濃郁,美中不足。

餐廳資料:
永合成馳名煲仔飯
西環德輔道西360號地舖
2850 5723

4 則留言: