2015年10月30日 星期五

新店速遞:Salt Recipes - Hea 住食海鮮



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2

工作繁忙,人也愈來愈Out了。就連元朗最新最潮的商場形點,筆者亦沒有到訪過 (推掉了兩場這裡的tasting!)

好不容易找到個空檔,來這人氣商場,吃過午餐,見識下。

兩點多才到埗,不過商場仍是人頭湧湧,許多食肆均要排長龍等位,好似唔使錢咁,最終選挑中了主打北歐菜的Salt Recipes。話時話,呢個菜系,香港真係無得多家。

唔好誤會,咪以為Salt Recipes唔需要等位,只因為它位處於超特色家品店Homeless內,可以睇住時尚傢俬,待有位才進去。

簡約

景觀開揚,加上簡約的裝修,是餐廳最大的賣點。尤其是陽光燦爛的日子,慢慢地享受悠閒午餐,多麼舒適。
 
喜歡紅菜頭
點了三份午餐,都係Share食囉,可以多試幾樣嘛!套餐跟湯或沙律,咁樣就兩樣都可以試得到。嚐了幾匙磨菇湯,算香濃,但沙律似乎更出色,紅菜頭清甜,各式沙律菜新鮮爽脆。
 
香噴噴
主菜陸陸續續送來,率先奉上的,竟然是焗挪威魚批。焗得香噴噴之餘,薯茸金黃細滑,裡頭含三文魚、鱸魚和紅鰹魚,口感豐富,難得三文魚亦沒有腥,頗具水準。
 
唔得外脆內軟
其次,我們有吞拿魚香草窩夫。窩夫之上,鋪著吞拿魚茸,以及煙燻吞拿魚片,講外型,唔算差。此品最大的弊端,是窩夫欠缺外脆內軟的口感,還幸吞拿魚的味道可口,仍可勉強合格。
 
爽身
最後一味主菜,為香烤大蝦天使麵。成品奉上,無疑會是醒胃吸引。天使麵本身的口感尚可,至少是爽身。大蝦烤得香口,如肉質可更彈牙,就一流,當然蝦頭的部份會更加誘人。
 
大口喝
放棄了是日的特飲,選了平實的凍檸檬茶,也可滿足。
 
梗要來一枝
餐廳門口的自家制雪條,色彩繽紛,賣相是一等一誘人,但在餐廳內享用要加一,出去買慢慢行街街食就唔使,咁我梗係
 
色彩繽紛
選了一枝芒果熱情果口味,味道過得去,但$32/枝,未免有點貴。




餐廳資料:
Salt Recipes
元朗元龍街9號形點一期2樓2042號舖
2320 0979

5 則留言: