2014年11月26日 星期三

瀛喜日本料理 - 若你有個喜歡吃放題的女友...



食物:$$$
環境:$$$
服務:$$$

實不相瞞,筆者甚少食放題。因為胃納太細,寧可精選一些自己想吃的。

當然,唔係人人會認同我。尤其若你跟阿Bob一樣,有個像「細細粒」般這樣喜愛吃放題/ 自肋餐的女朋友,便有須要認真探索下$200樓下的放題了。

原來,荃灣路德圍就有一間,$198/位,非繁忙時間的話,第二位半價。近近地,可以一試。

先有點喝的

先挑些飲品,有道地的烏龍茶、檸檬綠茶、百事等,可惜沒有可口可樂。
 
最穩陣

仲有腩位

刺身大概是全場必點的東西,花之戀,三文魚跟蟹籽以及沙律醬的組合,是超級穩陣的。另外的三文魚腩,竟真是奉上腩位,以這個價錢,真沒有什麼投訴。
 
有氣勢
與其少少的去點,索性來個大拼盤,起碼端上桌時,有點氣勢。三文魚、吞拿魚、希靈魚、甜蝦、北寄貝、玉子乜乜乜,好有份量,我想小朋友會很喜歡。不過,切記要避開海膽,這是我的忠告。
 
喜歡
我很喜歡的紫蕃薯,咪睇佢細細粒,很甜,很好吃的,我總是一粒接一粒的吃,停不下來。
 
也要些熱食

蝦就麻麻

仲有其他的熱食,較欣賞的,有芝士年糕,脆脆的外層,咬開是千絲萬縷的芝士,口感佳。灑滿了芝麻的雞翼,都中規中矩。串燒方面,黑豬肉腸,帶點黑椒辣勁,算係咁。
 
巧韌囉~
再者,是蒜香牛柳粒,我這食肉獸,總要有點肉才行。然而,這碟牛柳粒,愈嚼愈韌,考牙力,我吃一粒便放棄。
 
中意食菠蘿
吃得多,來些新鮮菠蘿,開下胃,感覺也健康一點。
 
好多甜品
輪到甜品,有廿年沒吃過的四方果啫喱,有大家都喜歡的百福豆腐花,仲有細時超愛的雪米滋,同埋雪糕。咩牌子雪糕? 你唔會諗住係哈根大師吓嘛。

飽得幾乎要走路回家。




餐廳資料:
瀛喜日本料理
荃灣海霸街83-93號荃好景大厦2樓全層
3564 8051/3564 8052

5 則留言:

  1. 咁快d搵依位女士, 好好訓練一下胃納!! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 依位女士咁爆~早,午,tea,晚餐都buffet喎haha~

      刪除
    2. 努力搵緊依位女士, 哈哈哈~

      刪除
  2. 個三文魚腩超吸引哦!

    得閒食多幾次自助餐,或者你會遇上"buffet奇緣"喎!;)

    回覆刪除