2014年1月28日 星期二

うどん屋 - 在美食廣場執到寶



食物:$$$$
環境:$$$
服務:$$$

若不是朋友介紹,斷估我也不會中上去美食廣場開餐。

西九龍中心,是筆者小時的蒲點,曾幾何時幾風光,有冰場,有機舖,甚至乎室內過山車,當時係十分之巴閉。

朋友推介!

再次踏足這Food Court,我相信十個檔口有十個都已經唔同晒,現時仍存在的,基本上一間都未食過,大概是這裡人流太少、生意難做? 抑或係我太耐沒有重回舊地? 定還是連呢度既租金都貴到飛起?Whatever! 我一心去找那間朋友推介的うどん屋
 
似模似樣
叫得烏冬屋,當然是吃烏冬為主,雖然仍有飯供應。考慮了兩秒鐘,便向店主柯打一客牛肉烏冬。烏冬賣相幾對辦,最吸引正是中心的一隻溫泉蛋,真想不到Food Court會遇到如此誘人的好東西。
 
誘人
溫泉蛋當然可愛,自己動手加入了適量的薑蓉和蔥花,起動了!烏冬口感尚算煙韌,牛肉質素合格,最重要的是,果真有日本小店的風味。
 
一流
另外點了炸雞,十蚊有三件,經濟實惠。即叫即炸的出品,熱呼呼的,一口咬下,皮脆肉嫩,肉汁豐盈,味道十分之好,比起連鎖雞快餐店,高出十萬倍有多,有衝動再去買多三兩份。


多謝朋友的好介紹,單是這炸雞,已值得我重來。

餐廳資料:
うどん屋
深水埗欽州街37號西九龍中心8樓8F26舖

8 則留言:

  1. 我記得90年代嘅電視劇成日喺度拍,背景一定係個過山車,幾年前返香港貪得意去呢個商場,見到個過山車都變埋古董!

    回覆刪除
  2. 完全冇諗過美食廣場有正嘢食,仲係西九廣場tim

    回覆刪除
  3. 等我經過開試吓先~~~~~

    回覆刪除