2013年11月18日 星期一

F Room Fusion Cuisine - 玩味十足,食味卻......



食物:$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$

雖然係舊同學兼老友生日,但我真係無咁大膽,帶佢去呢D地方……「天拿」,你千祈唔好誤會呀!添哥真係無去到架,我哋只係去食飯,無唔好要佢返屋企跪Keyboard呀!Ooops,咪先咪先,你都好似有份去喎,天拿!


間間房唔同主題
好似幾有FEEL


不過,呢度真係好搞鬼,將間餐廳分開一間間房,每間都有唔同主題,由7仔至巴黎鐵塔再到理髮店,甚至是黃色地方,算係幾有噱頭既,相信很多人會專程來拍照。
 
很一般
還是說回我著重的食物,其實全都是Dinner Set,但選擇總算不少。晚餐包頭盤、餐湯、主菜和飲品,我們就柯打幾款大家Share食。竟然在這類地方看見西班牙風乾火腿,即管試下。火腿咸香一般,亦偏韌,但夾著清甜的哈密瓜同吃,都可以接受。
 
外脆內嫩
另一款頭盤是鴨肝沙律,這份鴨肝反而能做到外微脆,而內軟嫩,香氣當然及不上鵝肝,不過這個水準,其實都已經要收貨了。
 
唔係丫Fa
至於餐湯,我們均點了海鮮湯,所謂的海鮮湯,其實只得兩款魚,加點紅蘿蔔粒、洋蔥和麵包粒,感覺還有點像中學年代那「京都卡拉OK餐廳」的羅宋湯,又勾起了我們那些年的回憶。
 
好港式
其中一款主菜是西冷,港式到不得了,「京都」的感覺愈來愈明顯。但公平點說句,塊牛扒是幾厚身的,亦燒得有點肉香,只可惜火侯控制未見理想,五成熟的出品變成七成有多,太浪費了。
 
四舊幾水?
再者是燒T骨羊扒,同樣是厚身,火侯掌握比剛才的西冷要好,至少切開是有嫩紅色的,不很韌,且帶點羶香。不過,這份餐加埋一要成五百個大洋,我們得有點不值。
 
食得好麻煩
最後一份是辣酒螺煮天使麵,賣相最為不濟,天使麵不爽口,螺是連殼的,但就沒有跟上竹簽或相關用具,吃得狼狽過狼狽英。加之,那田螺的質素亦未有驚喜,不爽口不肥美,還是算了吧!
 
結尾

循例叫埋杯凍檸茶,大家找地方喝咖啡去。不滿意的一頓,期待在Thanksgiving DayLawry’s聚。


餐廳資料:
F Room Fusion Cuisine
尖沙咀金巴利道64至66A號順輝大廈地庫
2811 8887

6 則留言: