2023年2月17日 星期五

Isola Bar & Grill - 難得的閒情逸緻



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2 

一月頭食既一餐,依家先出文,都唔係好過份啫,哈哈~

是日辦完私事,臨時臨急搵地方醫肚,總之邊度有位就食乜,無得再揀擇,結果去到Isola。

餐廳搬左過嚟呢個舖位之後我都沒有來過 (舊舖位都係IFC),一層過,地方好鬼大,所以基本上任何時候進去,都可以直行直入。

中午半自助餐形式,外面既頭盤都係啲Cold Cut、煙三文魚、菇類同埋沙律菜等等喇。大路貨色,講唔上差,卻無乜驚喜。

凍海鮮有海蝦、青口和翡翠螺,或許是我來得太遲,陣容比較零碎,毫不吸引,沒衝動拿來吃。

主食有六款,有些要加錢,Gnocchetti就不用。這款比較有咬口的意大利麵,配意大利腸和磨菇片等,味道只能說是不過不失,相比之下我會更愛吃Gnocchi 或者Chitarra,至少口感會好一些。

慢煮牛面頰反而幾有驚喜,雖然有人說慢煮是走捷徑搵人笨的做法,但無可否認,慢煮出來的肉類都有夠軟腍,包括呢份牛面頰,結合濃郁的紅酒汁來吃,是討好的。墊底的薯蓉,不是像Robuchon般神級,起碼也算細滑。呢份主菜,無咩投訴。

甜品都係在Buffet枱任取,但款式寡寡無幾,提拉米蘇大概是最穩陣的一款。

再食幾件生果,可以收手。

施施然嘆埋杯Earl Grey,回家午睡一覺,多麼奢侈的享受!


餐廳資料:
Isola Bar & Grill
中環港景街1號國際金融中心2樓2075號舖
23838765


2 則留言: